Diversitat i inclusió
El Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema inclusiu, explica que qualsevol classe d’alumnat, independentment del curs o lloc d’estudi, és subjecte d’atenció d’aquest Decret, és a dir, un alumne que estudia un CFGM, i un nen de l'ESO, estan regulats dintre d’aquest Decret.
Un altre punt rellevant d’aquest Decret és la incorporació a les escoles ordinàries els alumnes amb necessitats educatives especials (NEE), en la mesura possible, les famílies poden sol·licitar l’escolarització a un centre especial si es considera una discapacitat greu o severa.
Aquesta mesura pot ajudar a integrar a aquest tipus d’alumnes i poder aconseguir relacions d’amistat i una major tolerància de totes les persones que estan a l’àmbit escolar.
Dintre d’aquest Decret, també trobem la regulació de l’atenció educativa a tots els nivells educatius, inclosa l' etapa de transició a la vida adulta.
Decret 150/2017,de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema inclusiu: http://xtec.gencat.cat/web/.content/curriculum/educacioadults/trobades-pedagogiques/presentacio_DECRET_ADULTS_2.pdf
Comentarios
Publicar un comentario